AT&T Debuts Unified Communications for Business Teams

woensdag, 04 februari 2015 12:22 Laatste update op: woensdag, 04 februari 2015 12:22 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“The telecom giant is working hard to make business collaboration easier. AT&TEUs latest effort toward that goal is the launch of AT&T UC Federation, a cloud-based service that allows suppliers, partners and customers to communicate in real-time across various networks”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-02-04 12:22:38

Related posts:

  1. Dell’s Unified Comm Suite Aids Data-Driven Decisions
  2. Oracle Rolls Out New Unified Communications Suite
  3. Unified Communications: On-Site or In the Cloud?
  4. Avaya Brings Virtualization to Unified Communications Platform
  5. Dell’s Unified Communications Suite Aids Data-Driven Decisions
Tags:  business, communications, dfp, engagement, enterprise-it, marketing, microsoft, news, tech-news, unified-communications
Dit bericht is geplaatst op woensdag, februari 4th, 2015 bij 12:22 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.