Bierbrouwerij betrekt de consument bij het brouwproces

dinsdag, 03 februari 2015 08:30 Laatste update op: dinsdag, 03 februari 2015 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Je kunt veel zeggen van de Nederlandse bierbrouwers, maar niet dat ze geen verstand van marketing en reclame hebben. De voorloper op dit gebied was natuurlijk Freddy Heineken, die als geen ander de consument wist te bereiken. Teneinde de bierliefhebber te betrekken bij het brouwproces, worden steeds vaker thuisbrouwers uitgedaagd hun talenten te vertonen in bierbrouwwedstrijden. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-03 08:30:00

Related posts:

  1. Onderzoek: consument wil wel informatie delen, maar geen personalisatie
  2. Het speciale bier krijgt de smaak van de consument
  3. Consument koopt 8,5 procent meer online
  4. Keurmerk moet de consument beschermen op het internet
  5. Fysieke winkel onmisbaar voor consument
Tags:  cms, color, development, digital-marketing, engagement, interview, manager, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, februari 3rd, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.