Retailer: Versterk de relatie met uw klant

woensdag, 21 januari 2015 13:57 Laatste update op: woensdag, 21 januari 2015 13:57 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“Door de relatief lange periode van economische neergang/stilstand en de opkomst van kopen via internet zijn de marges binnen de retail sterk onder druk komen te staan. Daarnaast is de klant steeds minder bereid om met een compromis genoegen te nemen. Een passend aanbod, de beste kwaliteit, de laagste prijs en de beste service en […]”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-01-21 13:57:58

Related posts:

  1. Een centrale klant is een loyale klant
  2. De grijze massa van uw klant
  3. Social media: Moderne lijm voor de klant
  4. Ken de risicofactoren van de klant
  5. De klant in charge, hoe gaat het salesteam hiermee om?
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, crmexcellence, klant, niet-gevonden, pagina-die, retailer-versterk, whitepapers en artikelen
Dit bericht is geplaatst op woensdag, januari 21st, 2015 bij 13:57 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.