Website voor het sociaal domein in de gemeente Bergeijk

dinsdag, 06 januari 2015 08:30 Laatste update op: dinsdag, 06 januari 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De actuele decentralisatie van de overheid zorgt voor veel vragen bij de burgers. Gemeentelijke overheden krijgen meer verantwoordelijkheden op het gebied van maatschappelijke ondersteuning, jeugdzorg en participatie. Nadat uit een onderzoek bleek dat de gemeente Bergeijk nog te weinig digitale informatie en e-diensten aanbood, is nu in de communicatie over de veranderingen in het sociale domein het heft in eigen hand genomen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-01-06 08:30:00

Related posts:

  1. Cloud-applicatie optimaliseert aanleg glasvezelnetwerk
  2. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
  3. Obvion optimaliseert website dankzij nieuw cms
  4. Klantcontactcentrum Gemeente Ede voorbereid op routeren via spraakherkenning
  5. Ruim driekwart Nederlanders koopt online
Tags:  campagnemanagement, customer-service, digital, digital-marketing, interview, manager, marketing, narrowcasting, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, januari 6th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.