The Future of Your Privacy Doesn’t Look Good

zaterdag, 03 januari 2015 16:40 Laatste update op: zaterdag, 03 januari 2015 16:40 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Reporting about widespread government surveillance of ordinary citizens helped win the Guardian and the Washington Post a Pulitzer Prize in 2014. But many ordinary citizens themselves have offered a “Ho-hum everybody does it” response to the spying revelations made by former National Security Agency contractor Edward Snowden. The lackadaisical public reaction does not bode well for the future of privacy”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-01-03 16:40:30

Related posts:

  1. Google, Security Researcher Outline Data Privacy Protections
  2. Good komt met Salesforce1-app
  3. Pew: Experts Cynical About Future of Online Privacy
  4. Future of Shopping? World of Hi-Tech Customer Service
  5. IBM X-Force Trend and Risk Report Offers More Good Security News than Bad
Tags:  article, customer-data, digital, edward-snowden, marketing, news, nsa, opinion, technology
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, januari 3rd, 2015 bij 16:40 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.