E-Commerce Saw Success for 2014 Holiday Deliveries

donderdag, 01 januari 2015 17:25 Laatste update op: donderdag, 01 januari 2015 17:25 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“This time last year, the nation’s biggest online retailers were reeling from a wave of delivery shortfalls that left countless consumers empty-handed Christmas morning. But warmer weather allowed many of those retailers to bounce back this holiday season, according to a study by StellaService, a market research firm. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-01-01 17:25:19

Related posts:

  1. Why Holiday Shoppers Are Thinking Local
  2. Nervous Retailers Jumpstart the Holiday Season
  3. 4 Ways To Keep Your E-Commerce Site Safer in 2014
  4. Onderzoek: Nederlandse omzet m-commerce neemt in 2014 toe met 69,8 procent
  5. Apple Pay To Confront Holiday Shopping Bonanza
Tags:  christmas, customer-data, dfp, ebay, engagement, holiday, holidays, news, ron, slow
Dit bericht is geplaatst op donderdag, januari 1st, 2015 bij 17:25 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.