Inzicht rendement evenement door enquêtemodule

maandag, 29 december 2014 13:04 Laatste update op: maandag, 29 december 2014 13:04 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Een evenement is bij uitstek de gelegenheid persoonlijk in contact te komen met klanten. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-12-29 13:04:48

Related posts:

  1. Storyboardtool geeft inzicht en inspraak bij videoproductie
  2. Voorraad en rendement vragen een andere benadering
  3. Tool voor verbeteren rendement van digitale campagnes
  4. Sales wil crm-app voor inzicht in actuele klantgegevens
  5. Ook klanten meer inzicht in contactcenter met PureCloud
Tags:  business, cms, color, development, digital-marketing, interview, investment, manager, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, december 29th, 2014 bij 13:04 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.