Langzame apps en websites jagen de klant weg

woensdag, 17 december 2014 08:30 Laatste update op: woensdag, 17 december 2014 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” December is traditioneel de maand van de geschenken. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-12-17 08:30:00

Related posts:

  1. Klantenbinding zwak punt bij financiële dienstverleners
  2. Telegraaf Media Groep verbetert digital marketing activiteiten op websites
  3. Wens van klant centraal bij nieuw digitaal platform Eneco
  4. Omslag in cultuur belangrijkste uitdaging om klant centraal te zetten
  5. Financiële dienstverleners weer de grootste klant van het opleidingsinstituut
Tags:  auto, business, color, CRM, development, digital, digital-marketing, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, december 17th, 2014 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.