IT-beleid onderscheidt Rituals Cosmetics

dinsdag, 16 december 2014 08:30 Laatste update op: dinsdag, 16 december 2014 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het cosmeticamerk Rituals maakt een voorspoedige groei door. Tien jaar geleden had de keten één winkel in de Amsterdamse Kalverstraat. Inmiddels zijn de geuren en kleuren te vinden in 14 landen met 350 winkels en bijna 1.000 shop-in-shops”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-12-16 08:30:00

Related posts:

  1. Gebrek aan technologie en apparatuur weerhoudt vrouwen van flexibel werken
  2. Online warenhuis gaat de grens over
  3. Vingerafdruklezer genereert automatisch wachtwoorden
  4. Vrouwen nemen online minder risico
  5. Social Media beleid en CRM
Tags:  business, cms, CRM, digital-marketing, interview, manager, narrowcasting, nieuws, Social CRM, wcm
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, december 16th, 2014 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.