AutoNation Shifting to an Online Storefront

zondag, 14 december 2014 12:38 Laatste update op: zondag, 14 december 2014 12:38 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“AutoNation, the largest U.S. retailer of new cars, is abandoning old-school haggling in favor of an online storefront and set pricing on new and used cars. The move is the latest sign that consumers, empowered by a torrent of online data, are demanding a simpler, more efficient process for one of their most important purchases — along with a fair deal. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2014-12-14 12:38:46

Related posts:

  1. BPMonline Announces U.S. Partner Program
  2. BPMonline CRM Realty Launches for the Real Estate Market
  3. GreenRope, Twilio Launch New Global SMS System
  4. Bpm’online Debuts Cutting-Edge SFA Software
  5. IBM Survey Reveals Smartphones Drove Online Holiday Traffic
Tags:  automotive, credit, customer-service, enterprise, industry, marketing, news, technology
Dit bericht is geplaatst op zondag, december 14th, 2014 bij 12:38 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.