Van big data naar customer insights

maandag, 13 oktober 2014 17:42 Laatste update op: maandag, 13 oktober 2014 17:42 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Big data, een actueel en brandend thema. Maar het onderwerp stelt ons ook voor prangende vragen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-10-13 17:42:21

Related posts:

  1. Esri, SAP Team on Business Intelligence Data Mapping
  2. Steeds meer merken voegen social data toe aan crm-database
  3. SAP vult customer experience aanbod aan met overname SeeWhy
  4. QUISMA publiceert online model voor customer lifetime value
  5. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
Tags:  amsterdam, auto, business, design, digital, digital-marketing, events, interview, marketing, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, oktober 13th, 2014 bij 17:42 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.