Binnen 13 seconden een reactie bij Foppen E-tail

maandag, 06 oktober 2014 22:00 Laatste update op: maandag, 06 oktober 2014 22:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Als je via live chat een vraag stelt in de webwinkel van Foppen E-tail, krijg je binnen 13 seconden een antwoord. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-10-06 22:00:00

Related posts:

  1. Klantmanagement & CRM in Consumer Goods
  2. CRM & Klantmanagement binnen de Utility
  3. CRM & Klantmanagement binnen de Telecom
  4. Nieuwe cadeaubon mikt op de gezondheid
  5. T-Mobile selfserviceforum helpt 400.000 klanten per maand
Tags:  amsterdam, auto, color, customer-service, events, facebook, foppen-e-tail, internet, interview, manager, microsoft, narrowcasting
Dit bericht is geplaatst op maandag, oktober 6th, 2014 bij 22:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.