Freemium bellen nu ook in Nederland

donderdag, 28 augustus 2014 15:09 Laatste update op: donderdag, 28 augustus 2014 15:09 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Freemium is inmiddels een bekend bedrijfsmodel. Een product wordt gratis aangeboden, maar voor geavanceerde gebruiksmogelijkheden en functionaliteiten worden kosten in rekening gebracht”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-08-28 15:09:44

Related posts:

  1. CRMWaypoint en Box gaan partnerschap aan
  2. Cloud-applicatie optimaliseert aanleg glasvezelnetwerk
  3. Oplevende opleidingsmarkt gaat steeds meer online
  4. Ook Facebook analyseert het WK-voetbal
  5. Bol.com beste webwinkel van Nederland
Tags:  auto, cms, color, CRM, development, digital-marketing, facebook, interview, manager, marketing, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op donderdag, augustus 28th, 2014 bij 15:09 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.