Verzekeringsbranche kampt met slechte datakwaliteit

vrijdag, 11 juli 2014 08:09 Laatste update op: vrijdag, 11 juli 2014 08:09 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Klantdatabases van verzekeringsbedrijven bevatten zeer vaak doublures en inconsistente, incomplete informatie. De ervaring leert dat zelfs databases die geregeld worden opgeschoond, gemiddeld tussen de twee en tien procent doublures bevatten. Bij slecht onderhouden systemen stijgen deze percentages tot twintig of zelfs dertig procent. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2014-07-11 08:09:58

Related posts:

  1. Wat politici van de ondernemers kunnen leren
  2. Het dilemma van televisie en onderbuikgevoel
  3. CRM excellence in RTL Ondernemerszaken
  4. Merk-waardig
  5. Investeren in bestaande klanten
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 11th, 2014 bij 08:09 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.