IBM Launches Data-Driven Customer Engagement Services

vrijdag, 07 september 2012 16:06 Laatste update op: vrijdag, 07 september 2012 16:06 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Companies understand that there is a critical shift happening in customer engagement, but many are unprepared. To address this need, IBM announced Friday that it is launching a new set of data-driven services that boost engagement efforts”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2012-09-07 16:06:05

Related posts:

  1. Accel Partners Launches $100 Million Big Data Fund
  2. How Twitter Has Changed the Face of Customer Service
  3. Syncapse Launches Data Management Tool for Social CRM
  4. Telcos Up Investment In Web, Social Customer Engagement
  5. idomoo Unveils Video Customer-Engagement Tool
Tags:  careers, digital, enterprise, ipad, management, marketing, networks, social-networking
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, september 7th, 2012 bij 16:06 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.