LiveTime Android Service Desk Now on Google Play

dinsdag, 31 juli 2012 13:36 Laatste update op: dinsdag, 31 juli 2012 13:36 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“LiveTime’s native Android client is now available on Google Play. Supporting Android 2.2 or later, including Android tablets and phones, Android Service Desk provides mobile access to both the SaaS and on-premise solutions provided by LiveTime Software, including Novell Service Desk. With the LiveTime Android client, supporting Android 2.2 or later, organizations can manage all service requests, incidents, problems, changes, and deployments remotely. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2012-07-31 13:36:20

Related posts:

  1. Java/Android/BlackBerry Developer
  2. Dynamics CRM Going Fully Mobile with Update from Microsoft
  3. Google Wants To Augment Your Reality With Headset
  4. LiveTime Reduces Government IT Resource Costs
  5. LiveTime Releases New Virtual Cloud Appliance for ITSM
Tags:  article, careers, innovation, marketing, networking, sales, united-states, virtual
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 31st, 2012 bij 13:36 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.