De essentie van Customer Relationship Management – Edwin van Tricht

donderdag, 03 november 2011 09:52 Laatste update op: maandag, 14 november 2011 11:06 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Customer Relationship Management (CRM) speelt in de huidige klantgedreven economie een cruciale rol. Door de klant op basis van zijn individuele behoefte en zijn waarde voor de organisatie te behandelen realiseert de organisatie duurzame en winstgevende klantrelaties.

Dit boek beschrijft de belangrijkste onderdelen van CRM voor de strategie en de inrichting van een organisatie. Geen CRM van A tot Z, geen inleiding tot. Wel, vanuit de dagelijkse adviespraktijk van VODW Marketing, essentiƫle onderdelen en praktische leerervaringen die ervoor zorgen dat zowel de klant, de medewerker als het bedrijfsresultaat profiteren van CRM. Meer weten of direct bestellen? Klik dan hier om niet Managementboek.nl te gaan

Related posts:

  1. Customer Relationship Management – Ed Peelen
  2. Customer relationship management (ENG) – Ed Peelen
  3. CRM-pakketten in de praktijk – Christiaan Koenders
  4. Proefcollege CRM & Klantgericht Management (post-HBO/postdoctoraal)
  5. The CRM Project Management Handbook (ENG) – Michael Gentle
Tags:  CRM, Customer Relationship Management, Voorbeelden
Dit bericht is geplaatst op donderdag, november 3rd, 2011 bij 09:52 en is geplaatst onder Boeken, CRM Adoptie, CRM Voorbeelden. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.